The Wannababes
@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;}
Shasha Ke Dubai!
Sunday 1 April 2012 • 13:05 • 0 comments


BERITA SENSASI! BERITA SENSASI! Kak Shasha sekarang berada di Dubai. Wahhh, memang Kak Shasha habis borongggggg di Dubai! Oh Dubai, syurga shopping *tangan di dada mata di atas. Menurut status Kak Shasha di Facebook, Kak Shasha akan pulang esok. Wah, rindu betul Malaysia. Hehehe.

Kak Shasha ke Dubai bersama Yusrizal. Yusri, awak sungguh 'romantik' apabila awak sanggup membawa beg shopping saya walaupun banyak! Oh Yusri, awak memang hebat! Love youu so much :*

Di sini Kak Shasha akan terangkan tempat-tempat yang menarik di Dubai. Haa, ni dia. Ni lah Dubai Mall :) Luas sungguh! Tapi yang paling Kak Shasha tidak suka, ramai orang! SESAK! *tarik nafas tarik nafas*


Ramai minta COKLAT daripada Kak Shasha. Haa, FYI, ni lah tempat Kak Shasha selalu beli coklat. At the same time, I still go for jog in the morning k? So dun worry. Kak Shasha takkan gemuk seperti dahulu di Impiana.


Jeng...jeng...jeng! Ini kereta sewa yang Yusri tempahkan untuk Kak Shasha. Aloo, terharu sangat! Kereta nya memang stylooo ;)


Huh...penat-penat-penat! Terduduk Yusri dibuatnya! Hehehe


Ambil gambar dulu sebelum beredar dari Blog ini :) Shasha ♥ Yusri


Itu sahaja yang Kak Shasha mahu ceritakan. Hmmm, sudah lewat malam ni. What if I sleep first? Yea, good idea. K assalamualaikum :)

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Assalamualaikum buat SUPERDUPERAWESOME peminat AinMaisarah Novelis. Semoga terhibur dengan kewujudan blog ini. Salam muahmuahmuah!


Navigation

« Go back for The Wannababes's story
« The Wannababes's profile
« Tutorial just for you
« Sebarkan dakwah Islam

Taggie Board


♥ Read Here ♥


Back to past



Credits


Base Code : Aulia
Idea : 50% by The Wannababes
Header : 100% by The Wannababes
Top Button : M Gallery