The Wannababes
@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;}
Bahaayaaaaaaa!
Thursday 12 January 2012 • 07:52 • 3 comments


Apa? Churp-churp bahaya?! Sebenarnya churp-churp ini tak adalah bahaya sangat. Ini, Nana mahu beri tahu kamu semua. Perasan tak, kalau kamu tertekan sesuatu then keluar tab baru dan akan tulis link churp-churp etc? Kemudian kamu terus tekan [X], bukan? Mungkin ada di antara kamu dalam hati berkata :
Eh! Aku tertekan churp-churp dia ah! Ergh! Senang-lenang makbapak dia saja mahu aku sumbangkan duit dekat dia!
Jika sesetengah orang ada yang berkata demikian atau seumpamanya, maka duit yang kita sumbangkan kepada orang itu ADALAH HARAM! Bukankah biasanya kita derma duit secara ikhlas? But sometimes, orang itu tidak ikhlas untuk mendermakan duitnya melalui internet. Jadi, apabila orang itu melihat wang di churp-churp itu bertambah banyak, dia akan rasa happy gilaa! Yalah, duit kot? Siapa yang tidak mahu?
Takes a note : Berhati-hati apabila kamu menggunakan duit untuk membeli barang daripada churp-churp. Takut salah seorang yang click churp-churp kamu itu tidak ikhlas sekaligus duit itu adalah duit HARAM :)
 

Salam muah-muah,
Nana

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Assalamualaikum buat SUPERDUPERAWESOME peminat AinMaisarah Novelis. Semoga terhibur dengan kewujudan blog ini. Salam muahmuahmuah!


Navigation

« Go back for The Wannababes's story
« The Wannababes's profile
« Tutorial just for you
« Sebarkan dakwah Islam

Taggie Board


♥ Read Here ♥


Back to past



Credits


Base Code : Aulia
Idea : 50% by The Wannababes
Header : 100% by The Wannababes
Top Button : M Gallery