The Wannababes
@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;}
Nana The Wannababes
Saturday 17 December 2011 • 01:42 • 0 comments


Nana Ilyana Binti Yusman, adalah salah seorang ahli kehormat The Wannababes. Jawatan tidak rasmi sebagai Makeup Advisor kepada The Wannababes yang lain. Muka Nana tidak putih mana pun. Hitam manis, sahaja.

Nana mempunyai seorang kakak yang sangat sempurna sehingga membuat dirinya seperti halimunan pada mata keluarga.Kisah 10 tahun akan datang, Nana telah mendaftarkan impian untuk lebih cantik dan lebih kaya daripada kakaknya Zana. Apakah nasib Zana dan Nana? Semuanya di dalam IMPIANA II dan III. Eh, Kak Nana lihat kamu seperti mengeluh, sahaja? Meh Kak Nana cerita. Hehehe.


Selepas Nana mendaftarkan dirinya di syarikat Impiana, Zana terlantar di hospital akibat syarikat Impiana merosakkan muka Zana. Ush-ush. Nana pula semakin putih melepak kerana selalu memakai losyen yang di beri oleh Syarikat Impiana. Walaubagaimanapun, Zana tetap berasa kasihan terhadap kakaknya, Zana. Ketahui lebih lanjut di dalam novel IMPIANA! :)


Let's see my picture.


Nana in Facebooook! Add ramai-ramai! >Nana Ilyana<
Salam sayang,
♥ The Wannababes 

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Assalamualaikum buat SUPERDUPERAWESOME peminat AinMaisarah Novelis. Semoga terhibur dengan kewujudan blog ini. Salam muahmuahmuah!


Navigation

« Go back for The Wannababes's story
« The Wannababes's profile
« Tutorial just for you
« Sebarkan dakwah Islam

Taggie Board


♥ Read Here ♥


Back to past



Credits


Base Code : Aulia
Idea : 50% by The Wannababes
Header : 100% by The Wannababes
Top Button : M Gallery