The Wannababes
@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;}
Fasharina The Wannababes
Friday 16 December 2011 • 02:22 • 0 comments


Inilah ketua kumpulan The Wannababes. Fasharina Binti Tan Sri Hisham orang yang bertanggungjawab menubuhkan kumpulan The Wannababes. Fasha sentiasa memastikan ahli kumpulannnya menerima yang terbaik. Fasha adalah seorang yang amat menghargai ahli-ahli kumpulannnya. 

Ketika di Sekolah Sri Bangsar, Fasha dinobatkan sebagai pelajar perempuan paling popular berada sempurna dan lengkap pakejnya. Namun Fasha ada rahsia besar yang hanya dikongsikan bersama ahli The Wannababes sahaja. Rahisa bahawa hidupnya tidak bahagia. Punya keluarga yang bergolak sepanjang masa.

10 tahu akan datang (kini), penampilan Fasha di dalam novel Impiana amatlah mengejutkan bekas rakan-rakan sekolah. Penampilan Fasha  yang bertudung dan bersopan itu menimbulkan tanda tanya. Dalam novel Impiana, Fasha begitu prihatin terhadap ahli The Wannababes dengan menolong mereka yang terikat dengan Syarikat Impiana yang begitu jahat lagi kejam! 

Untuk pengetahuan semua, kini Fasharina Tan Sri Hisham sudah berkahwin dengan Amir Shah Azman iaitu abang kepada Shazarina Azman. Pada tahun 2011, Fasha sudah mengandung. Pasti semua tertanya-tanya siapakah nama baby Fasha, bukan? Hehehe, kita tunggu sahaja novel akan datang daripada karya AinMaisarah! Lihat gambar di bawah ini. Di sebelah kanan, ketika Kak Fasha belum mengandung. Di sebelah kiri, Kak Fasha dengan perut-nya yang besar itu :D



Kepada sesiapa yang belum add Fasha di Facebook, silakan add Fasha, ya. Click di tulisan bewarna pink. >Fasharina Tan Sri Hisham<
Salam sayang,
♥ The Wannababes 



xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Assalamualaikum buat SUPERDUPERAWESOME peminat AinMaisarah Novelis. Semoga terhibur dengan kewujudan blog ini. Salam muahmuahmuah!


Navigation

« Go back for The Wannababes's story
« The Wannababes's profile
« Tutorial just for you
« Sebarkan dakwah Islam

Taggie Board


♥ Read Here ♥


Back to past



Credits


Base Code : Aulia
Idea : 50% by The Wannababes
Header : 100% by The Wannababes
Top Button : M Gallery