The Wannababes
@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;}
Linda The Wannababes
Saturday 17 December 2011 • 01:33 • 0 comments



Siti NurLinda Binti Ratfar adalah salah seorang ahli kumpulan the Wannababes. Jawatan rasmi adalah ketua gosip. Senyuman Linda paling manis dipadankan pula dengan tahi lalat di bawah bibir, sama seperti Siti Nurhaliza.

Linda mempunyai rahsia besar di dalam hidupnya yang tidak dikongsikan dengan ahli-ahli The Wannababes yang lain. Linda mendapat pembalasan yang paling hebat di dalam novel IMPIANA iaitu kisah 10 tahun akan datang. Setiap yang berlaku itu ada hikmahnya. Pertama dia kehilangan tunangnya. Kedua Linda kehilangan ibubapanya. Kasihan sungguh, Linda.

Linda dianugerahkan satu kelebihan yang amat luarbiasa. Linda tidak dapat lihat menggunakan matanya. It's mean Linda buta. Tetapi alhamdulillah, ada Fasha yang sentiasa menolong Linda. Dan kini mata Linda sudah baik 87%. Oh ya, hampir lupa. Linda dikurniakan anugerah yang amat luarbiasa! Iaitu Linda dapat mengetahui apa yang akan berlaku. Ketahui dengan lebih lanjut di Novel Comel Rahsia Mata Linda karya Ain Maisarah :)

Ini Linda mahu menunjukkan gambarnya :-

/gambaran sahaja\

Add Linda dengan click nama yang warna pinky minky >Linda Wannababes<
Salam sayang,
♥ The Wannababes 

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Assalamualaikum buat SUPERDUPERAWESOME peminat AinMaisarah Novelis. Semoga terhibur dengan kewujudan blog ini. Salam muahmuahmuah!


Navigation

« Go back for The Wannababes's story
« The Wannababes's profile
« Tutorial just for you
« Sebarkan dakwah Islam

Taggie Board


♥ Read Here ♥


Back to past



Credits


Base Code : Aulia
Idea : 50% by The Wannababes
Header : 100% by The Wannababes
Top Button : M Gallery